باربری آجودانیه بهترین و مطمئن ترین حمل بار تلفن: 88002900
» مناطق باربری » باربری آجودانیه بهترین و مطمئن ترین حمل بار تلفن: 88002900

باربری آجودانیه بهترین و مطمئن ترین حمل بار تلفن: 88002900

باربری آجودانیه یکی از باربری های تحت پوشش کردستان خدمات باربری را در منطقه و محله آجودانیه به صورت 24 ساعته سرویس دهی می کند برای اطلاعات بیش تر تماس بگیرید .

اگر به دنبال حمل اثاثیه بدون دغدغه و بی دردسر هستید  با باربری کردستان تماس بگیرید و  گزینه های درخواستی خود را با مشاوران باربری آجودانیه در میان بگذارید تا همکاران ما در زمان تعیین شده توسط شما در محل حاضر شوند . باربری کردستان توسط مشاوران خود همواره پاسخگوی سوالات شما در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه است . در ضمن توجه کید که مشاوره باربری کردستان کاملا رایگان بوده و هزینه اضافی از شما گرفته نمی شود .

شماره تماس باربری کردستان

شماره تماس باربری کردستان

بسته بندی لوازم حمل اثاثیه باربری آجودانیه

امروزه یکی از نیازهای اصلی پیش از آغاز حمل اثاثیه منزل ، بسته بندی اصولی و دقیق لوازم منزل است چون بسته بندی اصولی بار را سال به مقصد می رساند و یکی از مقدمات حمل اثاثیه بدون آسیب است و باربری که بتواند بسته بندی اصولی ودقیق داشته باشد سلامت بار در حین جا به جایی تضمین می شود پس می توان گفت که با بسته بندی اصولی و البته لوازم مخصوص تا نیمه راه باربری و حمل اثاثیه انجام می شود .باربری آجوادنیه زیر نظر اتوبار کردستان اینجاست تا نیاز های حمل بار و بسته بندی شما را رفع کند .

سرویس ها و خدمات باربری آجودانیه :

حمل اثاثیه در آجودانیه همواره از خدمات به روز و جدیدی در زمینه حمل اثاثیه استفاده می کند و به نوعی در این زمینه پیشتاز است که این سرویس ها شامل :

  • بیمه کردن بار قبل از شروع کار
  • بسته بندی اصولی و حساس مانند : تلویزیون ، بوفه ، ست آیینه و شمعدان ، ظروف شکستنی آشپزخانه
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
  • پک کردن لباس ها در کارتن های مخصوص بدون ایجاد چروک و آسیب به البسه
  • حمل بار : اثاثیه منزل ، لوازم ادارات ، مبلمان ، جهیزیه عروس و …
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ در اتوبار کردستان
  • بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی
  • دارای بهترین و جدیدترین ابزار
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در اتوبار کردستان
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها

تعرفه باربری اجودانیه :

تعرفه باربری آجودانیه براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و همه نرخ های باربری بر این اساس تعیین می شوند و همه تلاش ما این است که رضایت کامل شما را جلب کنیم و در این راستا مطمئن باشید که بهترین قیمتی که مصوب می باشد را به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم  .

تعرفه باربری کردستان با توجه به گزینه ای انتخابی شما از خدمات ما و تعداد طبقات و نحوه بسته بندی و…  تفاوت پیدا خواهد کرد و تعداد طبقات ، بسته بندی لوازم و … در این زمینه تاثیر گذار هستند پس نمیتوان نرخ معین و مشخصی را ارائه نمود .

آشنایی با منطقه آجودانیه :

آجودانیه یکی از محله‌های شمال شرق تهران و شهرستان شمیرانات است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است، از شمال به دارآباد، از جنوب و شرق به اقدسیه و از غرب به نیاوران و صاحب‌قرانیه محدود می‌شود.
اگر ماشین شخصی ندارید نزدیک ترین ایستگاه مترو، ایستگاه تجریش است که هم بوسیله اتوبوس های بی آرتی و هم تاکسی ها منطقه می توانید به آن دسترسی داشته باشید.. برای کسانی که ماشین شخصی دارند هم با وجود اتوبان صدر و خیابان پاسداران وضعیت دسترسی خوبی وجود دارد.

ماشین های باربری آجودانیه :

همه ماشین های باربری و حمل بار آجودانیه مجهز به ابزار باربری و اتوبار می باشند و همچنین با توجه با تنوع و تعداد زیاد ماشین در باربری و اتوبار کردستان ما می توانیم هر نوع باربری را جا به جا کنیم . علاوه بر ماشین های باربری آجودانیه همکاران ما در باربری در کار خود متخصص هستند و هم چنین همه تلاش ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است .

از شعبه باربری امیرآباد دیدن کنید

admin

دیدگاه