باربری کردستان تهران آماده ارائه بهترین خدمات به همشهریان عزیز خود می باشد و این خدمات بصورت 24 ساعته در هفت روز هفته به همشهریان تهرانی ارائه می گردد و شما می توانید برای تماس با باربری کردستان از شماره تلفن ها و خدمات زیر استفاده بکنید  .

آدرس باربری کردستان

ایران – تهران – یوسف اباد – خیابان جهان ارا

ارائه خدمات شبانه روزی : 

 

جهت ارائه سفارش و انتقادات و پیشنهادات خویش حتما با ما تماس بگیرید که مشاورران و همکاران ما در باربری و حمل بار کردستان منتظر پیام های شما هستند .

برای تماس از شماره تلفن های زیر استفاده بکنید :

باربری کردستان با دارا بودن چندین سال سابقه در امور باربری و حمل بار یک شرکت مطمئن که همه گواهینامه های لازم را دریافت کرده است و با سابقه درخشانی که دارد همیشه سعی نموده است که جزو بهترین ها باشد .

هم چنین علاوه بر شماره تماس های بالا شما می توانید مستقیما اگر انتقاد یا پیشنهادی داشتید برای تماس با باربری کردستان تهران با مدیریت این شرکت تماس بگیرید و نقطه نظرات خود را به ایشان انتقال بدهید .

شماره تلفن مدیر شرکت باربری و اتوبار کردستان :

شاید سوالات زیر هم پرسش های ذهنی شما باشد ؟

حال شاید برای شما هم سوالاتی پیش بیاید که سعی کرده ایم در ادامه به این پرسش ها پاسخ بدهیم .

  1- خدمات باربری کردستان به چه صورت است ؟

باربری و حمل بار کردستان همه خدماتی که یک شرکت باربری ارائه می کند را پوشش می دهد و علاوه برا آنها خدمات بیشتری را هم دارد ، از خدمات این شرکت می توان به این موارد اشاره کرد : باربری ، حمل بار ، بسته بندی ، اسباب کشی ، حمل جهیزیه عروس ، حمل بار و بسته بندی بصورت VIP  ، حمل بار و حمل اثاثیه منزل ، حمل لوازم اداری و شرکتی و …

  2- نحوه محاسبه قیمت باربری در گروه باربری کردستان بر چه اساس است ؟

شرکت های باربری هم دارای یک اتحادیه و صنف می باشد که هر ساله قیمت های مصوبی برای خدمات انواع باربری ، حمل بار ، حمل اثاثیه منزل در نظر می گیرند و باربری و اتوبار کردستان نیز با توجه به دارا بودن همه مجوز های لازم قیمت های خود را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه دریافت می کند .

  3- آیا باربری کردستان خدمات به صورت فوری دارد ؟

بله یکی از خدمات ویژه باربری کردستان ارائه خدمت به صورت سریع در کمترین زمان ممکن می باشد . اگر نیاز به حمل بار و باربری دارید تماس با باربری کردستان یادتان نرود .

  4- نحوه تماس با باربری کردستان و ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش در این شرکت به ساده ترین روش ممکن امکان پذیر می باشد و شما می توانید با مراجعه وب سایت باربری کردستان بر روی گزینه تماس با باربری کردستان کلیک کند و در این قسمت می توانید از انواع راه های ارتباطی ما که شامل استفاده از شماره تلفن ، رزرو آنلاین استفاده بکنید .

  5- اتوبار کردستان چه نوع ماشین های دارد ؟

باربری و حمل بار کردستان همه نوع ماشینی برای حمل بار و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی دارد و بستگی به نیاز مشتریان خود ماشین ها را به محل مورد نظر ارسال می کند ، این ماشین ها شامل : کامیون ، خاور ، نیسان ، وانت بار می باشد .

  6- مناطق تحت پوشش باربری کردستان کجاست ؟

شاید فکر کنید که کا فقط منطقه کردستان تهران را پوشش می دهیم ولی کردستان بار تقریباً همه مناطق تهران را پوشش می دهد و در هر جایی از تهران که باشید می توانید با شماره تلفن های باربری کردستان تماس بگیرید و سفارش خود به مشاروان ذبده ما بدهید و در کمترین زمان ماشین مورد نظر برای شما ارسال شود .

  7- ارسال و حمل بار به از تهران به شهرستان دارید ؟

بله این یکی دیگر از خدمات باربری کردستان می باشد و شما می توانید هر نوع باربری را از تهران به هر نقطه از ایران عزیز ارسال بکنید .

برای تماس با باربری کردستان تهران همین الان تماس بگیرید .